25.02.13

Směšné

Tohle všecko za 100 Kč? Ano, směšné. Obyčejně mi v obchodech přijde bižuterie docela předražená, vzhledem k tomu, že je stejně většina z ní z Číny za minimální nákupní cenu (důkazem je jeden náhrdelník objednaný z ebaye za cca 30 Kč, prodávaný zde v ČR za 250 Kč - ale budiž), a tak se jejímu nákupu vyhýbám (pokud není ve slevě).



To co vidíte na obrázcích v tomto příspěvku je však výjimečné. Alespoň pro mě. Všechno mě to totiž stálo cca 100 Kč a navíc kvalita se ani trochu nejeví jako ta, která je k mání za x-krát vyšší cenu ve značkových obchodech. 
RADA ZNÍ: nebojte se navštívit zapadlé vetešnictví...je tam opravdu co nalézt.



Důvod je jasný. Veškeré věci byly zakoupeny ve starožitnictví, které bylo před zavřením, takže vše likvidovali. Všechny věci (možná kromě těch visacích náušnic) jsou dost staré. A protože se dříve věci vyráběly na výdrž a ne na spotřebu jako dnes, je jaksi hmatatelné, že nejde o cetku, která se za měsíc rozpadne.




Prostě nešlo odolat. Snad z těch klipsů nebude bolet hlava.
Osobně jsem názoru, že vhodně zvolené doplňky jsou základ a dokážou vykouzlit ze stejných kousků oblečení vždy něco jiného.
Jak jste na tom s nákupem doplňků vy? Potrpíte si na doplňky - kupujete, vyrábíte?


8 komentářů:

  1. Moc krásný nákup! :) ty klipsový náušnice vypadají obzvlášť dobře ;) Taky miluju vetešárny :D Sama od tama mám poklady ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No bála jsem se, že z těch klipsů bude bolet hlava, ale v pohodě, takže jsem spokojená...vetešárny jsou boží, hlavně originální :)

      Vymazat
  2. Ty jo, kdes je koupila?:) Jsem ze stejného města, chci doporučení!:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) bylo to ve Valmezu na náměstí, ale ta paní co tam to starožitnictví měla už ho bohužel zavřela...jenom mě mrzí, že jsem ho neobjevila o něco dříve...

      Vymazat
  3. och to je boží, líbí se mi všechny!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji...a to jsem ty velké modré klipsy musela počmárat liháčem, protože byla sloupnutá barva :)

      Vymazat
  4. Taky mi přijde bižuterie v normálních obchodech příšerně předražená.. naposledy jsem si takhle kupovala náušnice na maturitní ples, ale myslím, že zase hodně dlouho vynechám..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo to by se mi něco muselo extra líbit, abych si to koupila v obchodě :)
      Jinak brzy přidám příspěvek s dalšími nášnicemi a ty rozhodně předražovat nehodlám, koneckoncků mrkni na Knoflíkové, ty mě vyšly (když nepočítám práci) tak na 10 kaček...:)

      Vymazat