06.02.13

Ombre náhrdelník

Takzvaný ''ombré'' styl je momentálně docela v kurzu. Pro ty z vás, kteří o něm ještě neslyšeli, jde o slovíčko francouzského původu s významem ''odstíněný'' a vyjadřuje tedy trend postupného přechod u barvy od světlé do tmavší . Ombré letí zatím více v zahraničí. V ombré stylu mohou být vlasy, ale třeba i oblečení. Já jsem zvolila šperk. Protože nevím, zda by vás zajímal postup výroby tohoto kousku, nepřipojila jsem ho. Pokud vás zajímá, dejte vědět třeba do komentů.

So called 'ombre' styl is actually pretty cool. For those of you, who haven't heard about it, ombré is a french word and means 'shading'. This word expresses trend of graduall toning of colors. You can see ombre hair or clothes. I've chosen to make a jewell. As long as I am not sure if you are interested in reading tutorial, I have'nt attached it. If you are interested, let me know please.

 Pro teď u mě vyhrála narůžovělá barva v kombinaci se zlatou. Jak už jsem zmínila dříve, zlaté doplňky jsem si oblíbila. Chystám se ale i na stříbrnou v kombinaci s jinými barvami.

For now is this color top between colors teamed up with golden chain. As I have mentioned before, I fall for golden accessories. But I am about to combine silver with other colors as well.





Na krku pak vypadají takhle. Myslím, že na opálené kůži nebo na košili by vypadaly lépe, na opálení si holt budu muset ještě chvíli počkat a košile se mi už nechtěla vytahovat.

Wearing it. I believe, it would look much better on tanned skin or a blouse, but for tanning I gotta wait a while and unfortunately I was too lazy to dress the blouse.



Co vy na to? Líbí se vám tento styl? Vyhýbáte se zlaté nebo s ní taky sympatizujete?
How do you like it? Do you usually avoid buying gold or do you love it as I do?

6 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Děkuju, hodlám je vyrábět i na prodej, tak kdyby něco, dej vědět ;)

      Vymazat
  2. Vypadá parádně :) A zlatá je super :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nepřidala bys postup?:) Vypadá super

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. teď zrovna dělám jeden kámošce :) tak nafotím a nějak to sem hodím - na přání :)

      Vymazat
    2. http://seethrucloset.blogspot.cz/2013/03/navod-na-prani.html

      zde je postup :)

      Vymazat