17.02.13

Držák na nabíjení telefonu


Tomuhle prostě nešlo odolat. Tak jednoduché a navíc tak užitečné. Nevím jak vaše nabíječka, ale moje má hodně krátký kabel a většinu zásuvek mám daleko od nějaké přijatelné plochy, kam bych mohla telefon při nabíjení položit.
Řešením tedy bylo vyrobit tuhle věcičku. Jak na to není třeba nijak sáhodlouze popisovat. Stručný popis níže.
























Návod:



1. Potřebujete: prázdný obal od sprchového gelu, tělového mléka apod., odlakovač a tamponky, nůžky, zapalovač

2. Očistěte obal od etiket, pokud na plastu zůstane lepidlo, odstraňte odlakovačem (nebo horkou vodou).

3. Probodněte a odstřihněte obal v jeho vrchní části, odměřte si velikost svého telefonu a přední polovinu obalu odstřihněte, aby vznikla dostatečně velká kapsa na telefon a zároveň místo na vytvoření závěsu k zásuvce (ten vznikne z neodstřižené zadní části obalu).

4. Odměřte a zakreslete velikost zásuvky.

5. Vystřihněte otvor načrtnuté velikosti (nemusí se shodovat s průměrem zásuvky.

6. Obstřihněte zadní část do vámi požadovaného tvaru. Zvolila jsem oblý, ten chce ale více preciznosti, aby obě strany byly stejně zakulacené. 

7. Neměla jsem dostatečně ostré nůžky, takže jsem okraje musela opálit zapalovačem. Protože mi vyhovovala barva obalu, rozhodla jsem se výtvor nijak nedekorovat a nechat jej tak. Samozřejmě si ho  jinak můžete pomalovat, polepit, ostužkovat jak je libo.






Obal byl vystřihán do tohoto tvaru.







Držák vypadá takhle. Ráda bych ho ukázala v plném funkčnosti, ale bohužel fotím mobilem, takže to nebylo technicky možné provést :) Líbí se vám?


5 komentářů:

  1. Wow to je vážně šikovná věcička. Já mám teda zásuvku kousek od stolu, ale musím si to zapamatovat. Může se to hodit, kdybych někam jela.

    OdpovědětVymazat
  2. tak tohle by mě tedy opravdu nenapadlo..díky za další super DIY nápad:))

    OdpovědětVymazat
  3. šikovný nápad:) Ráda bych tě pozvala k sobě na blog http://lucyssecretdiary.blogspot.cz/ :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je pecka. :D To by mě nenapadlo. :)) SUPER!

    OdpovědětVymazat
  5. Teda u té zásuvky bych měl s tím plastem nebo co to je asi trochu problém. :) To bych radši koupil klasický kabel na nabíjení třeba od www.mibandshop.cz/nabijeci-kabely-nabijecky-mi-band-4/ a nabíjel to z notebooku nebo tak. Samozřejmě na telefon vám stačí klasické USB-B nebo USB-C u těch novějších. :) Ale tak jestli to funguje, tak asi dobrý. :)

    OdpovědětVymazat