03.02.13

Dóza na vatové tampony

Pringles došly. A když došel nápad, udělat z něj nádobu na špagety, tak taky rychle přešel, protože na to byl obal příliš krátký. Obal si dále žil svým životem na mém stole, dokud z něj byl vytvořen zásobník na vatové tampony. Nějaké věci udělala jinak, nicméně nedopadlo to nejhůře, takže návod vypouštím ven.
Pringles ran out. And when that idea to make a spaghetti jar out of it has come, then has left so fast as it has come, because it was too short for it. The cover has lived its life on my table until it was remade into a cotton pad holder. Now I would make some thing different way, however the result is not that bad.






































Návod:
Tutorial:




























1. Potřebujete: Aku vrtačka, barva, štětec, fix, obal od pringles, nůžky, něco na nazdobení.
What you need: Accu driller, color, brush, marker, Pringles cover, things to decorate, scissors.

2. Označte si linku, po které budete vrtat, vyvrtejte vrtačkou díry po vyznačené lince, vyznačenou  oblast odstříhejte nůžkami a odstraňte. (Lepší způsob jak provést tuto část mě nenapadl, pokud máte tipy, budu ráda za připomínky).
Line the shape you need, drill holes around the line, scissor the paper out. (If you have other ideas to do it, I'll be happy to read your tips).






3. Obal nabarvěte na požadovanou barvu a nechejte zaschnout. Vyřezaný okraj zalepte nastříhanou stuhou. Nastříhejte ji proto, aby se dala tvarovat. Zvolte způsob zdobení, proveďte. Já jsem použila zbytky stuh, bavlnku a látky.
Paint the cover, let it dry out. Glue a ribbon around the cutting. Choose the way you want to decorate your holder. I've used ribbons, clothes and twine.




Výsledek mého snažení dopadl takhle. Určitě si dejte pozor na barvení, dobarvovala jsem to ještě po nalepení stuh, což bylo zbytečně komplikované. Navíc tempera nebyl zrovna nejvhodnější typ barvy, myslím, že například barvení sprejem by dopadlo lépe. Bylo by jednotnější a hladší.
Result of my first-time-try looks this way. Use right type of color, the one I have used was not really proper. Spray colour would be much better - not that textured as mine.

10 komentářů:

  1. Super, dokonalý, úžasný, nádherný! :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Super nápad, to mě nikdy nic kloudného nenapadne :)

    OdpovědětVymazat
  3. No tak to je dokonalý .. Škoda, že jsem včera obal od Pringles vyhodila :D asi se půjdu kouknout do koše..

    Jinak moc hezký blog, dneska jsem ho objevila a mám co číst :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak šup pro nové a vyzkoušet, supr na tom je, že si to fakt člověk může ozdobit jak se mu to hodí do baráku :) jinak moc děkuju za pochvalu..

      Vymazat
  4. já bych okolo toho skladovala náramky, nebo bych udělala z drátu kruhy a zavěsila bych visací naušnice :D nebo je zavěsila za ty bavlnky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na některé náramky je to dost široké právě :)ale na ty visačky by to nemuselo být špatné, to je fakt :)

      Vymazat
  5. Super nápad :) Hezky ti to ladí se zbylou koupelnou.

    OdpovědětVymazat
  6. Zrovna potřebuju něco na tamponky, páč se mi válí po koupelně a narazím na toto. Dar z nebe :D. Jen musím najít ve svých pokladech nějakou náhražku Pringles :D.
    Děkuji ;)

    OdpovědětVymazat