12.02.13

Mořský vánek


Při prohlížení nasbíraných fotek na mém Indulgy jsem zjistila, že mě velmi často zaujaly fotky s motivy moře a věcí s ním spojených. Na základě tohoto zjištění jsem se rozhodla pro pár dekorací a za nějakou dobu i přemalování pokoje do jiné barvy, než je ta současná. První z mořských dekorací zde.

As I had been watching my indulgy pics, I founded that there are very often photos of sea, water or other things connected with sea life. Based on this discovery I have decided to make a few decorations and later for redecorating my room into other color. First of my sea decorations is here.








Návod:



















1. Potřebujete: sklenice s víčkem, barvu, něco k dekorování, tavicí pistoli
You'll need: jars, color, something to decorate with, glue gun

2. Nabarvěte víčko, na požadovanou barvu, nasypte třpytky, nechejte zaschnout
Tip: Mě postačila tempera, ale pro lepší krytí bych příště zvolila barvu ve spreji.
Víčka jsou většinou velmi hladká, a tak měl silikon docela problém mušle udržet - neměl k čemu pořádně přilnout. Zdrsněte místa, kam chcete umístit danou dekoraci a poté ji přilepte.
Paint the jar cover with your color, sprinkle glitters, leave it dry.
Hint: For better covering use a spray color.
Jar cover's surface is very smooth, use a sandpaper to roughen places on the cover on which you want to glue the decoration.

3. Uvažovala jsem zda nabarvit i přilepený předmět, ale nakonec jsem se ho rozhodla prozatím nechat na přírodno. Případný upgrade doplním.
I thought about coloring the decoration, but I've decided to leave it natural for now. Eventuall upgrade will be supplied.













Na chybičky jsem samozřejmě přišla během postupu. Užší sklenice je na moje prsteny. Menší na
brože.V pozadí fotky vpravo je stojan na náramky - tedy menší lahev kónického tvaru.
Mistakes and again discovered during the process of creation. Narrower jar for cocktail rings, the other for brooches. In background of the right pic is a bracelet holder - so little vase of conical shape.

1 komentář: