14.03.13

Za dvacku

''Za dvacku'' je oblíbenou odezvou mé velmi dobré kamarádky na jakoukoli prosbu na ni. Za dvacku si u ní můžete půjčit lak na nehty, žehličku nebo vám přinese čaj.
Další alternativa co si počít s přebytečnou dvackou je koupit za pětikačku staré černé psaníčko, místo předražených cvočků z českých galanterií si jich pár objednat na ebayi a naplácat je na ně. Moje plácání vypadá takhle.


Aplikace cvočků je docela jednoduchá, ale zpočátku to chce pevné nervy. Zobáčky je třeba pořádně propíchnout, aby se pak dobře ohýbaly. Ohýbala jsem je směrem dovnitř a používala jsem k tomu kleště.





Pokud se rozhodnete, že do podobné výzdoby chcete jít, ale nechcete kupovat drahé cvoky u nás, tak doporučuji objednat cvočky zde. Sice si dva týdny počkáte, ale ušetříte i stovku. Pokud angličtina není vaší silnou stránkou, ráda poradím s objednávkou.

10 komentářů:

  1. Psaníčko za pět korun?! Já chci taky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jooo jooo...to jsou ostravské sekáče a trocha štěstí :)

      Vymazat
  2. To je super! Máš skvělé DIY články :)

    OdpovědětVymazat
  3. Škoda, že nejsou i takové sekáče u nás.. Ale kabelka za 30 kč se taky ještě dá :D

    OdpovědětVymazat
  4. To máš moc krásný!!! Asi půjdu obejít pár sekáčů v Brně, fakt paráda.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc povedené DIY!
    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. původně jsem zvažovala, že bych ten lem ocvočkovala nepravidelně celý, ale nakonec z toho vzniklo tohle :) jsem ráda, že se líbí ...

    OdpovědětVymazat
  7. Hezky provedené!!! Já nedávno prohrabala babičce skříň a našla tam krásné černé psaníčko. Bohužel jen tak bez ničeho vypadalo smutně, nudně a řekla bych, že i trochu stařecky. Tak jsem postupovala jak ty. Naštěstí mám pár cvočků ze starého pásku a na psaníčko jsem je přidělala tavící pistolí. Musím říct, že efekt také 100%. A dá se říct, že vlastně úplně zadarmo (psaníčko od babičky, cvočky z pásku) :)

    Bohužel cvočky docházejí, a tak jsem ráda, že jsem našla způsob jak jích pár za málo penízek zase pořídit. Děkuji :)

    OdpovědětVymazat