03.03.13

Pomocník v domácnosti

Kdo by kdy byl řekl, že taková obyčejná rolka od toaletního papíru může být tak užitečným činitelem v domácnosti. Zde uvádím první tři z mnoha možností jejich využití.

1. Úschova silonek
Pokud máte rády vzorované silonky stejně jako já, pak jste se možná nejednou potýkaly s problémem hledání těch právě potřebných. Originál krabičky se většinou rychle rozloží a pak nezbývá, než je hodit do šuplíku s ostatními a v případě potřeby do silonek strkat ruku a zjišťovat, který vzor to vlastně je. 
Při jarním úklidu tento týden mě ale napadlo označit si je tak, abych ty správné měla ihned po ruce. 

Strčila jsem je do rolek od toaleťáku a vyznačila si na ně vzor punčoch uložených vně -  a bylo hotovo. Taky jsem zkoušela možnost bez kreslení vzoru - tedy jen prostrčit rolku do nohavičky, aby byl vzorek vidět a zbytek nacpat dovnitř - tahle možnost ale nebyla tak efektní, jak jsem si představovala, takže jsem nakonec dala přednost variantě na obrázku níže.




2. Kábly v cajku
Dalším využitím, když už jsem si začala pohrávat toaletní tématikou, bylo prostrčit rolkou kábel. Jelikož v naší domácností není skladování těchto potřeb nijak vyřešeno, přišlo mi to jako docela dobrá vychytávka. Já ji navíc ještě nazdobila - zde se meze fantazii opravdu nekladou - a rázem učiníte přítrž zapleteným drátům, šňůrám a hlavně nervům v uzlíku při jejich rozmotávání.




3. Rychlá krabička
Zdaleka největším překvapením bylo zjištění, že si doma můžete velmi jednoduše poskládat krabíčku.
Ať už bude na dárky, skladování čehokoli co uznáte za vhodné, nebo vás zachrání v momentě kdy už prostě nebudete mít čas sehnat jiný obal, v každém případě jde o další z  alternativ na balení dárků, stejně jako tomu bylo u ručně tištěného papíru zde

Poskládání netrvá více než pět minut a navíc recyklujete papír, který by jinak skončil v koši. Dekorovat můžete pomocí balicího papíru nalepeného na krabičku, pomalováním barvami, omotáním sisalovým provázkem nebo stuhou, prostě cokoli vás napadne.




1 komentář:

  1. Ty první dva nápady jsem už někde na fotce viděla - říkala jsem si, skvělý nápad jak mít vše efektně oddělené, nesmotané a přehledné. Jediné, co mi vadilo, byl vzhled. Tvoje řešení na jedničku!!! Nejvíc se mi asi líbí ten první obrázek, trocha fixky a vypadá to fakt nádherně!!!

    OdpovědětVymazat