01.03.13

Multináhrdelník

Jak už jsem jednou psala, líbí se mi doplňky výraznějšího vzezření, takže zde je opět jeden výtvor s touto tématikou.
Multináhrdelník jsem jej pojmenovala proto, že je tam více částí od hlavního řetízku.
Původně jsem jeji chtěla udělat kratší, ale tohle mi nakonec přišlo jako univerzálnější délka. 

Co vy na to? líbí se vám tyhle výraznější náhrdelníky či náramky nebo dáváte přednost jemnějším?


Na silnější řetízek jsem připevnila bílou stuhu, jemnější stříbrný řetízek a lanko s perličkami. Zelené srdce je polodrahokam z kdysi nošeného řetízku, ostatní korále jsou také ze starších náramků nebo náhrdelníků. 



Americké zapínání

































Zapínání jsem místo klasického, zvolila tzv. americké - tedy kroužek, kterým provlečete tyčinku.

Žádné komentáře:

Okomentovat