28.03.13

Ombré silonky

Ombré je bezpochyby jeden z módních trendů letošního roku. Jeden výtvor už jsem představila zde.Velice se mi zalíbily ombré silonky, a tak jsem se rozhodla nechat se tímto výrobkem inspirovat.
Ještě teď mám na prstech červený nádech od barvy a výsledek se zlehka blíží těm, které jsou nabízené na netu.






1. Budete potřebovat: horkou vodu, ocet, potravinářské nebo textilní barvivo, gumové rukavice, silonky.
2. Do horké vody přidejte barvu a ocet, zamíchejte.









3. Natáhněte si gumové rukavice, pokud nechcete mít obarvené prsty jako já.











4. Ponořte silonky zhruba napůl do barvy, nechejte chvíli ležet, barva bude pomalu vzlínat směrem nahoru, ponořená část zůstane tmavší. Část nad hladinou barvy bude světlejší.
5. Po 10 min. vyjměte z barvy a lehce mokré části vyždímejte.
6. Pro jemnější přechod propláchněte horní část barvení studenou vodou.
7. Nechejte pověšené nebo položené uschnout.

















Výsledek je o dost méně intenzivní, protože jsem použila tělové punčochy a navíc červenou barvu, která se po obarvení a natáhnutí silonek blíží spíše barvě kůže.
Navíc barvy na silonu velmi špatně drží. Původně jsem chtěla použít modrou, ale doma nebyla k dispozici.
Mě osobně se ale tahle kombinace nakonec líbí, je totiž jemná a nenápadná.

















Líbí se vám ombré punčochy? Nosily byste je?















8 komentářů:

  1. Jůůů, to určo vyzkouším. <3

    OdpovědětVymazat
  2. Mně to trochu připadá, jako by ti zrůžověly nohy, jak kdyby sis dala hooodně horkou sprchu :D Třeba modrá by byla podle mě určitě lepší :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jako by Ti zrudly nohy :D Zkusila bych spíš látkové punčochy,, tyhle barvy jsou totiž na bavlnu

    OdpovědětVymazat
  4. jojo...původně jsem chtěla zkusit jinou, ale žlutá asi nic a zelená by vypadala nevím jak, červená se mi zdála být jako nej volba...ale udělám ještě modré..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta modrá na obyč silonkách bude vypadat zase jako že Ti ty nohy mrznou :D
      Fakt raději kup bílé punčochy, to bude vypadat líp :)

      Vymazat
    2. tohle mělo být spíše o návodu, ale je pravda, že na bílé by to lépe vyniklo :)ale jedny bílé punčochy s barevnýma kytkama mám už 3 roky doma a ještě jsem je nevytáhla ven :D nejsem moc jejich fanouškem asi...

      Vymazat
  5. Ty na poslední na první koláži jsou super. A asi by to na bílé lépe vyniklo, jak říkala Nicca. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Silonky na obrázcích vypadají zajímavě :).
    A u tebe na první pokus celkem úspěch ne :). Když člověk neví jak na to poprvé, tak cokoli, kde neobarví půlku bytu, považuje za úspěch :D. Možná čistě bílé či bavlněné by asi chytly lépe :). Možná taky zkusím hokus pokus :)

    OdpovědětVymazat