03.03.13

Návod na přání

Na přání jedné z vás přidávám postup na výrobu ombre náhrdelníku.
Shodou náhod jsem ho dnes vyráběla na objednávku od kamarádky, takže jsem postup nafotila. Přála si  ho mít oproti tomu v odkazu se stříbrným řetízkem, což je jediný rozdíl (a zapínání).

 Bohužel nemůžu vytvořit koláž, neboť v současné době se můj počítač rozhodl stávkovat a nelze mi aktualizovat jeden plugin a tak ani nemůžu pracovat se stránkou, kde obyčejně koláže tvořím.


 V původním příspěvku o náhrdelníku jsem vychvalovala zlatou barvu, musím ale říct, že jemná růžová v kombinaci se stříbným řetízkem i zapínáním se mi docela začala zamlouvat taky.




1. Potřebujete: silon, zapínání, řetízek, kroužky(4 malé a 2 větší), zamačkávací rokajl, 6 x kaloty, 
3 odstíny korálků, ketlovací kleště a nějaké, kterými rozmáčknete rokajl






2. Na silon navlečeme kalotu a zamačkávací rokajl, ten kleštičkama zamáčkneme tak, aby neprošel dírkou kaloty a silon se tak zastavil, pak kalotu uzavřeme.

 3. Jakmile je kalota uzavřená, navlečeme na silon korálky. Korálky nejsvětlejšího a prostředního odstínu rozdělte nejprve napůl, každou část pak na třetiny, protože budeme navlékat na celkem 3 lanka. Nejtmavší odstín rozdělte rovnou na tři díly.



 4. Navlečené a uzavřené lanka spleťte do volného copu, ketlovacími kleštičkami zahněte očka kalot tak, aby se nevyvlékla z většího kroužku. Kroužek upevněte z každé strany copu korálků.

 5. Cop spojte s řetízkem a zapínáním menšími kroužky.

6. Tadáááá!






























Bohužel nejsem profík, co se týče výroby šperků a dělám to jen tak pro sebe či známé, (ráda ale vyrobím i na vaše přání) takže se za případné chybičky co se týče názvů komponentů apod. omlouvám.

Pokud byste jakékoli části postupu nerozuměli či měli nějaké nejasnosti, ráda zodpovím v komentech.

2 komentáře:

  1. Díky mnohokrát :) Co nevidět se do něho taky pustím. Uvažuju, že ho udělám ještě z víc řad korálků, snad to bude vypadat k světu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není za co, mělo to být původně z více řad, ale nekoupila jsem dost korálků, takže to nakonec dopadlo takhle...:) hodně štěstí při tvoření...

      Vymazat