01.09.13

Liebster blog award

Spustila se lavina jménem Liebster blog award. Slyším o ní poprvé a o to víc mě tedy potěšilo, že jsem se o ní dozvěděla proto, že můj blog byl na ni nominován. Původcem tohoto počinu byla blogerka Audrey a tímto jí chci moc poděkovat.


A o co tedy jde? Liebster pochází z němčiny a znamená to doslova - nejoblíbenější. Je to ocenění jiného blogera/blogerky, která byla předtím také nominována. Nominovaný nesmí mít více jak 200 členů, musí zodpovědět 10 otázek od ''nominátora'' a dalších 10 připravit pro toho, koho si vybere také nominovat.

A jaké otázky si na mě teda Audrey připravila?


1. Proč jsi začala blogovat?
Blogovat jsem začala po dlouhém zvažování a přispěly k tomu i dlouhé chvíle během studia. Baví mě móda a baví mě vylepšování věcí, říkala jsem si, že by o to mohl být zájem. Od malička jsem byla spíše ta, která si ráda malovala během vyučování a nejvíce se vyřádila během výtvarných činností. Původně jsem zvažovala blog o módě, nápad ale padl a zaměřila jsem se spíše na DIY.  Momentálně chystám ale něco hodně zaměřeného na módu a styling, ale je to teprve v plenkách.

2. Tvoje životní filozofie?
Filozofie? Asi zatím žádná, ale říkávám si, že na každou svini se vaří voda. Nesnesu totiž intriky, je to podlé a nízké a myslím, že žádné inteligentní stvoření nemá zapotřebí nějaké dělat.

3. Jaké je tvá nejoblíbenější kniha?
Nevím která je pro mě nej, protože čtu knihy různých žánrů. Krom ''Fifty'' epidemie, kterou už mám celou přečtenou (nicméně těším se na poslední díl v češtině), mám ráda ruské spisovatele. Bavila atmosféra starého Petrohradu v románu Zločin a trest od Dostojevského i Gogolova Podobizna, stejně tak mám ráda třeba tragikomické vyprávění Vladimíra Škutiny z komunistického vězení - Na hradě plném bláznů.

4. Kdyby jsi měla dát široké skupině lidí radu, nebo předat nějakou zkušenost, co by to bylo?
Těžko říct. Člověk si většinou nenechá poradit a musí získat zkušenosti sám. Nejlepší je, si všechno prožít na vlastní kůži. Kdyby to ale bylo k něčemu platné, poradila bych nezahálet a využívat maximálně svůj volný čas - ať na sport, studium cizích jazyků nebo realizaci nápadů - nesnít jenom. Sama teď zpětně lituji toho, kolik jsem měla při studiu volného času a téměř všechen přišel vlastně vniveč.

5. Tvůj nejšťastnější okamžik v životě?
Získání bakalářského titulu a hlavně ten pocit potom - kámen ze srdce pryč a pocit ''já-už-nic-nemusím''. Na vysokou jsem se hlásila dva roky po maturitě a někteří mi nedávali velké naděje.

6. Jaký byl tvůj nejlepší kulturní zážitek?
Opera Romeo a Julie. Měla jsem husí kůži a slzy na krajíčku - doporučuji každému na nějakou zajít.

7. Kam se chceš za svůj život určitě podívat?
Maroko, Mexiko

8. Písčitá, nebo kamenitá pláž?
Vždycky na písek nadávám, ale stejně bych ho brala znovu.

9. Kdyby jsi měla ze slavných osobností vybrat někoho, kdo se ti nejvíc líbí, kdo by to byl? (muž i žena)
Líbí se mi herecké výkony Al Pacina.

10. Jaké je tvoje nejoblíbenější jídlo?
Steak, nejlépe z hovězí svíčkové a medium rare, třeba s grilovanou zeleninou nebo pečenými bramborami.

Sama bych ráda nominovala blog http://mayafoxwithlove.blogspot.cz/. Inspirující. Originální. Neokoukaná.

1. Cizinec nebo Čech? Proč?
2. Kniha nebo film?
3. Které roční období máš nejraději?
4. Čím by ses jednou chtěla živit?
5. Tvá nejhorší dovolená?
6. Velká Británie nebo USA? Proč?
7. Vlastnosti vysněného chlapa?
8. Kterou vlastnost nesnášíš na sobě a kterou u ostatních?
9. Bez jakých 3 kosmetických přípravků by ses neobešla?
10. Co bys chtěla dokázat během následujících 12-ti měsíců?

3 komentáře:

  1. Jé to je tak milé ! no hned se budu snažit něco smysluplného odpovědět, napíšu ti na mail ! A děkuji moooc !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač, napiš odpovědi do článku, ať si holky můžou odpovědi přečíst taky ;)

      Vymazat