31.08.13

Vintage love

Pro neznalé pojmu vintage jde o věci, které by měly dávno mít za zenitem, nicméně stále se dají nosit  a používat a dokonce mohou nejen dobře vypadat  ale navíc ještě odpovídat současným módním trendům
Vintage věci miluju, nejenom že dobře vypadají, jak jsem již zmiňovala, ale taky hodně vydrží. Dříve se totiž věci, na rozdíl ode dneška, vyráběly na výrdrž, zatímco teď spíše na spotřebu.

Přesvědčte se na následujících fotkách sami.


1. Babiččino psaníčko
Tohle psaníčko bylo objeveno jednou, když jsem se chystala na retro ples. Půjčila mi ho babička a pak už jsem jí ho nevrátila, nosím ho intenzivně tři roky a byla zakoupena někdy okolo roku 1970 přesto nevykazuje větší známky opotřebení. Navíc má i dlouhý tenký popruh, takže jej nemusím nosit jen  v ruce.




















2.  Pásek se zlatou sponou
Našla jsem jej v jednom second handu a to za celých deset korun českých. Je kratší, takže vzhledem k mým proporcím sedí spíše na kalhoty s vyšším pasem. Kupovala jsem jej asi dva roky zpět, kdy zvířecí vzory ještě nebyly tak v módě. Tipovala bych ho na kousek ze začátku devadesátek.




















3. Stará nová kosmetická taštička
Zdá se, že moje babička je zlatým zdrojem vintage kousků. Opět nalezeno mezi jejími starými věcmi, až na zastaralý zip je krásná. Tedy alespoň pro mě. Není moc velká, takže aspoň nemám tendence tahat miliony malovátek, které stejně nevyužívám. Stáří si nedovoluji tipovat.
















4. Kožešinový límec
Původ a stáří neznámý, nalezen v šatně rodičů. Jisté je, že je to pravá kůže (nevím ale z čeho), takže bude dokonale hřát a už se těším až ho vytáhnu ven.

















Omlouvám se za přepálené fotky, to je tak, když fotíte u okna s bílým parapetem. Můj výraz ignorujte, včera jsem vypila moc svařáků.

Jak jste na tom vy a vintage? Nosíte? Líbí se vám?

11 komentářů:

  1. vintage kousky jsou nej, zvlášť ty po babičkách :-)

    OdpovědětVymazat
  2. mám krásnou vintage kabelku po babičce a našla jsem po ní i krásné boty, oxfordy, mokasínky a lodičky! ale ty bohužel nejsou na mou velkou nohu :(
    Verča z Blueberry Pink

    OdpovědětVymazat
  3. U nás se bohužel hodně věcí vyhodilo, ale pořád mi zbývají krásné háčkované collarky, brože atd. :) Mimoto ten kožíšek je skvělý, u nás se v tomto směru zase vedou narukávníky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. u nás taky, ještě teď si pamatuju mamčinu riflovou košili, když jsem ale byla mladší, byla mi velká a tak jsem na ní experimentovala se šicím strojem..:-/

      Vymazat
  4. tohle znám moc dobře! ještě ,že máme s mamkou stejnou sekáčovou zálibu a tak já po letech ulovím v jejím šatníku, co i ona už ulovila z druhé ruky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nenosím, ale líbí se mi!
    To psaníčko je super! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Po mamine som zdedila super vintage opasok. Občas zisťujem, že aj v mojom šatníku sú kúsky, tkoré už roky nenosím a sú stále in :)

    Pozývam Ťa na giveaway o krásnu peňaženku Desigual GIVEAWAY DESIGUAL

    OdpovědětVymazat