22.08.13

Festivalové minimum

Moje festivalové minimum obsahuje věci se kterými bych si celou akci užila i kdyby žáby pršely. Sada nezahrnuje žvýkačky a kuřácké potřeby a nějaký alkohol, protože ty jsou samozřejmostí.



















Vezměme to zleva dolů. Jsem poněkud náchylná na ochlazení a tak se docela často stává, že mě chytne 
rýma. Při chladných srpnových nocích je tedy velmi pravděpodobné, že mě postihne i teď.

Festivalový make-up řeším černými voděodolnými linkami. Tak si zajistím, že i kdyby byl celý fesťák k pláči, pořád budu vypadat skvěle :D. Stejně tak nedám dopustit na zvýrazněné obočí - udává výraz celého obličeje, vždy mi stačila obyčejná hnědá koh-i-noorka.

Co si budeme nalhávat. Hygienické podmínky na festivalech jsou nic moc, spíše vůbec nic. Podělané tojtojky (vím, že se píší toi toi) a tím to většinou hasne. Proto je dobré mít s sebou vlhčené ubrousky. Nejenom že si trochu očistíte ty ruce polité pivem, ale také se alespoň částečné osvěžíte v případě horka.

Snad ale nejdůležitější je ale tahle kapsička - aspoň dokud v ní budou peníze. Nosím jí v kabelce, abych nemusela tahat svoji velkou peněženku, kterou používám běžně. Je částečně průhledná, tak jsem pořád v obraze jaká hotovost na mě ještě čeká.

Balzám na rty mám ze stejného důvodu. Ofoukne mě a hned mě pálí rty. Balzám je záchranou.

Jak mi bylo několikrát řečeno, jsem velmi nezodpovědný člověk. Vím to. Několikrát jsem na různých akcích přišla o telefon. Bohužel jsem tedy neviděla jiné řešení než si pořídit prachsprostou kapsičku na telefon na krk - ještě jsem ji netestovala a tak doufám, že to hopsání vydrží.

Co se hygieny týče, spoléhám na dalšího schopného pomocníka. Tyhle odličovací ubrousky z Lidlu jsou pecka. Ihned vám odlíčí sebevětší nános řasenky a tudíž i moje voděodolné linky. Ty ale u sebe nenosím, leží na ubytování.

Holínky, u nás na Moravě tedy gumáky, je lepší mít sbalené pro případ nepřízně počasí, ta by však nastat neměla a tak doufám, že snad budou stačit jen sluneční brýle. Vždycky mám totiž pocit, že díky nim budu mít méně vrásek okolo očí - a hlavně - to soukromí, když vás nikdo nevidí !!! :D

A jaké jsou vaše tzv. must-haves (musím-mít věci) na festivaly? Podělte se o tipy.

11 komentářů:

  1. Když je horko, tak bez klobouku nevyjdu - nemám úžeh a navíc mám klobouk výrazný, takže mě kamarádi lehce najdou :-) A samozřejmě opalovací olej, bez něj bych taky nikam nemohla. A peníze si schovávám do papírových kapesníků (bankovky), drobné do kapsy :-) Bez balzámu bych se stejně jako ty neobešla, a vlhčené ubrousky jsou taky jistota nad jistotu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě, že oba moje letošní fesťáky začínaly vždycky až odpoledne..takže už ani nebylo třeba bát se sluníčka :) kdybych šla ale na nějaký přes den, stopro bych olej taky brala...:)

      Vymazat
  2. Já se na Colours of Ostrava pravidelně spaluji :D:D Jinak výbava dobrá, ještě možná chybí do čeho to všechno dáš :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám bílou crossbody kabelku, takže do ní a ještě zbude místo na svetr nebo bundu ;)

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
  3. Jéé gumáky sú naozaj roztomilé :)Festivaly milujem :)

    http://werushberry.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Odkud jsou ty gumáky? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gumáky jsem kupovala loni v Gatu asi za 250 Kč. Můžu říct, že příští rok už na Mácháč bez gumáků nejedu!!

      Vymazat
  5. Gumáčky nemajú chybu!

    Pozývam Ťa na giveaway o krásnu peňaženku Desigual GIVEAWAY DESIGUAL

    OdpovědětVymazat