29.04.13

Potisk trička

Obyčejné bílé tílko za 129 Kč (NewYorker) můžete téměř bleskově ozdobit a získat tak originál. Zde se opět fantazii meze nekladou. Po delších úvahách a návrzích zahrnujících potisk koček, trojúhelníků a černého kruhu zvítězil pruhovaný kruh s potiskem kvítků. Možná mě inspiroval nadcházející květen. Miluju květen a teď ho mám i na tričku.



































Postup:
1. Potřebujete: tričko, barvu na textil, štětec, lepící pásku, nůž, nůžky, bramboru, tužku, papír, něco čím podložíte látku, aby barva nepropila na zadní část trika.



2. Vystřihněte z papíru kruh, obkreslete ho, lepící páskou vylepte pruhy libovolné šířky, obarvěte štětcem, odstraňte pásku.

3. Z brambory vytvořte razítko. Jde o jednoduchou záležitost, myslím, že to zvládnou i méně zruční, podrobněji jsem návod nafotila už zde.

4. Naneste na razítko přiměřené množství barvy a opatrně natiskněte, opakujte kolikrát bude třeba.

5. Po natištění je třeba postupovat dle návodu uvedeném na barvě, kterou si pořídíte. Na té mé stojí, že barvu je třeba nechat několik hodin zaschnout a poté z rubové strany zažehlit.



















Postup je docela zábavný, ale je třeba mít pevnou ruku. Pruhy sice nejsou úplně dokonalé, nicméně s výsledkem jsem docela spokojená, přihlédnu-li na fakt, že jsem nic podobného před tím nedělala.

Co vy? Barvíte, barvily jste už něco nebo se chystáte?


Nezapomeňte, že ještě do zítra je možnost zúčastnit se soutěže o tavicí pistoli. Vše je vysvětleno v odkazu.









6 komentářů:

  1. Pěkné, také si čas od času vylepšuji trička, mám už tři hotové a dvě na mě ještě čekají, zatím důmyslně vymýšlím potisk :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenže ono něco vymyslet důmyslně je takový průser:D..mě napadlo ještě milion věcí co ještě dodělat k tomuto, ale raději jsem to nechala takhle :D a vyřádím se na nějakém dalším ;)

      Vymazat
    2. Já jsem si kdysi kreslila nějaké šablony, ale pak když jsem to měla stříhat, malé kousíčky a podobně, akorát mě to štvalo :D Já jsem si říkala, že bych zkusila povlečení... Ale zase natolik si nevěřím, abych koupila za litr dvoje povlečení na manželskou postel a kdyby se to nepovedlo, tak tisícovka v tahu... :D

      Vymazat
  2. Tak to se mi líbí moc! super nápad..:)

    OdpovědětVymazat
  3. Povedlo se ti pěkně!:)

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Teda v té tvojí sekci ruční výroba se opravdu kochám! Úžasné nápady, super věci:-)

    OdpovědětVymazat