01.04.13

Dárek pro vás - tavicí pistole

 Mám pro vás jeden dárek, hlavně pro ty tvořivější z vás. Jelikož se zde věnuji převážně kreativní činnosti bude jím má oblíbená tavicí pistole (samozřejmě nová).

Jak ji využijete, je samozřejmě na vás, pár tipů jsem zde už odfotila, odzkoušela. Můžete s ní lepit, cokoli se vám zlíbí, třeba mašliky pří výrobě záložek na čtení, anebo pořádné party knírky. Velmi doporučuju také při výrobě náušnic.

Pokud vás nic z toho nezaujalo, nezoufejte. Pistole je dobrá alespoň při výrobě dekorací na Vánoce nebo jako univerzální pomocník v domácnosti.

letsmakerobots.com


Tento dárek můžete získat velmi jednoduše.

1. Staňte se mými pravidelnými čtenáři (přihlásíte se pomocí modrého tlačítka ''Připojte se k tomuto webu'' napravo pod tlačítky odkazující na sociální sítě).

2. ''Lajkněte'' See Thru Closet facebookové stránky prostřednictvím odkazu níže nebo skrze bílý chlíveček Facebook přímo na této stránce.

https://www.facebook.com/pages/See-Thru-Closet/119170368260894

3. Do komentáře k tomuto příspěvku napište svůj email společně s popisem nejhoršího či nejvtipnějšího apríla, který na vás někdo odzkoušel.

Výherce bude vybrán náhodně, dne 30.4. tohoto roku, musí splnit všechny tři body. Hodně štěstí.

15 komentářů:

  1. 1) a 2) splněno
    3) Do zprávy mi těsně po půlnoci, ještě než mi stačilo dojít, co je za den, napsal nejlepší kamarád, že už mi prostě musel říct, že mě miluje... byl to pro mě vzhledem k téměř bratrskému vztahu šílený šok :D vankovandrea@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. první kompletní :) jinak zážitek zajímavý :D asi sis potom musela hoodně oddechnout :D

      Vymazat
  2. 1.,2. splněno
    3. nejhorší apríl byl asi ten, když jsem byla malá a k obědu jsme měli králíka a babička mi řekla, že je to můj šmudla. Musela jsem se rychle běžet přesvědčit do králíkárny, že tam ještě je. od tý doby stejně ale králíky nejím :D
    weronika.dusilkowa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. 1. a 2. splněno
    3. Nejvtipnější apríl byl, když se mě brácha jako malou snažil přesvědčit, že u nás doma straší a nikdo mi to nechtěl říct, protože bych se bála. Já byla jako malá strašpytel, takže jsem pak myslela, že ho zabiju :D

    OdpovědětVymazat
  4. První i druhé je splněné :) No můj apríl...:(:D Musím říct, že nemám moc aprílových zážitků.. nějak to nikomu nikdy nevyšlo :D:D Jinak mám jednu příhodu, kterou jsme provedli bratranci.

    Vstali jsme s kamarádem brzy ráno - na 1. dubna.. vzala jsem všechny tužky na oči apod. co jsem kde našla.. a šli jsme pomalovat bratrance..:D Bylo to celkem složité, furt se vrtěl..ale dílo se zadařilo :D Překvapení ho čekalo, když se probudil.. :D Celý den to smýval :D:D

    OdpovědětVymazat
  5. 1. a 2. splněno :)
    3. Já jsem moc aprílů nezažila, ale s kámarádkou jsme jednou kamarádovi napatlaly pastu na celý obličej :D klasika ;)

    OdpovědětVymazat
  6. 1. Když se bratr na apríla holil a najednou všude valila "krev" - samozdřejmě, že to byla ona koupená obarvená tekutina na halloween, ale hlavně, že mě málem kleplo.

    2. Když mi přítel nechtěl dát pusu a začal se chovat divně, a že si musíme promluvit. Strachy sem se div netřásla, ale ten blbeček to naštěstí dlouho nevydržel a z kapsy vytáhl moje nejoblíbenější lékořicový pendreky! Dostal s nima, oujé.

    marievalerieruzickova@seznam.cz


    OdpovědětVymazat
  7. 1. a 2. splněno :)
    eliota@centrum.cz

    Dřív jsem měla křečka a brácha ho na apríla, než jsem přišla domů, přendal z výběhu ho přenosné bedýnky a schoval ho za stůl. Když jsem přišla domů, vyváděla jsem, že mi mazlíček utekl a začala jsem řvát, že už se nevrátí. :D Nakonec jsem byla ráda, že ho bratr jen schoval.. :D

    OdpovědětVymazat
  8. 1. a 2 splněno (a moc ráda, jelikož takové stránky vyhledávám :) )
    3. Náš taťka je na apríla expert - bohužel postupem času už mu nikdo forky nevěříme :D. Mezi jeho nejpovedenější asi patří to, když předstíral, že nás vykradli. A mezi nejhorší, když nám tvrdil, že se vybourali.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukám, že jsem zapomněla na mail: rezaninova.r@gmail.com

      Vymazat
  9. 1. a 2. taky splněn :)
    klarka.vip@seznam.cz

    Jeden co jsem zažila já což bylo pro mě asi to horší, když moje ségra nakecala mamině po cestě ze školy že mam tetování na zadku... :D asi další 3 dny po mě chtěla abych jí ten zadek ukázala a já prostě za každou cenu nechtěla :D
    Jinak nejvtipnější bylo, když přítel poslal kámošovi zprávu ve který bylo že se snim ta jeho rozchází. Zbaštil to i s navijákem i když zrovna od jí přijel :D okamžitě jí volala ale protože byla v autě nebrala mu to a on byl ještě vystresovanější :D pak mu to všechno řekli, že to byli oni ale slečna už volala zpátky :D nakonec se mu sama pěkně vysmála a chudák on byl za uplnýho idiota :D

    OdpovědětVymazat
  10. Vše splněno.. :)

    Já jsem bohužel skoro žádného apríla neměla ještě..:D:D asi se mě všichni bojí nachytat..:))

    OdpovědětVymazat
  11. Snad je soutěž ještě aktuální.. 1) + 2) splněno. Apríly moc neslavím ani mě nikdo nevyvádí, jen jednou mi nějaký anonym zavolal, jestli nemám mroží řízky.
    klementinky@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. 1 aj 2 slpnené :-)
    najlepší Apríl? No to nie je práve môj vymyslený vtip ale moja najlepšia kámoška tento rok povedala bratovi, že už nie je panna a on bol vystrachaný a strašne prekvapený, že čože, že 14ročná už nie je, no a proste jej to zožral :-)
    natalia.camajova@gmail.com

    OdpovědětVymazat