16.04.13

Malinko nestíháme

Nevím čím to je, ale poslední dny jsou u mě poměrně hektické.

Dvě práce a k tomu škola a další miliony věcí mě momentálně zaměstnaly natolik, že naprosto potlačily mé tvůrčí já. Srovnám-li to s minulými týdny, je to šrumec a vůbec nestíhám. Nechala jsem se unést jarem a prvními teplými dny?





Toto je tedy příslib dalších článků... už je pěkně chystám a od zítřka začínám postovat!!Začali jste dělat věci na které jste v zimě kašlali? Taky nestíháte a jste s příchodem jara akčnější nebo jsem v tom sama?


3 komentáře:

  1. Mě teda sluníčko také nabíjí! Konečně jsem sedla na rotoped :D. Ale s příchodem sluníčka na mě přišla opět i nemoc, takže mé tvůrčí já, i kdyby chtělo sebevíc je, po jakékoli menší fyzické zátěži totálně mrtvé! Ale už se těším až vyzkouším asi milion věci, které si průběžně ukládám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem zase začala běhat a mám pocit, že je to návykové, protože jsem byla včera a dnes chci jít zase...

      Vymazat
    2. Tak endorfiny asi dělají svoje, navíc v takovým krásným počasí a na čerstvým vzdoušku se návykovosti ani nedivím :)

      Vymazat