25.01.13

Se všema do lochu!!

Už mě štvalo donekonečna se jimi hrabat, hledat je v různých krabičkách, miskách, sáčcích. Přemýšlela jsem jak zajistit, abych o nich měla přehled vždycky když potřebuju a měla je tak hezky pod kontrolou.
Často se totiž stávalo, že se někdy nějaká zatoulala a já ji pak ztratila navždy. Nakonec jsem jim učinila přítrž a všechny do jedné, s tavicí pistolí v ruce, strčila do úhledného vězení.

I was quiet annoyed with messing around with them, always searching some of them in boxes, sachets or other places. I was wondering how to manage to have overwiev when I need and to have them under control. It often happened, that one of them has wandered off and I have lost her it forever. Finally I did away with them and have all of them, with a glue gun in my hand, sticked them into pretty jail.

Návod:
Tutorial:


                                           

1. Potřebovala jsem: starý rámeček, bílou temperu, štětec, tavicí pistoli, stuhy.

I needed: old frame, white colour, brush, glue gun, ribbons.











2. Nabarvila jsem starý, zažloutlý rámeček a barvu nechala zaschnou

I have painted an old frame and let the colour dry.









3. Odměřila jsem stuhy a přiložila je na místo, kde jsem je chtěla nalepit. 
Postupně jsem tavicí pistolí přepevnila všechny stuhy nejdříve na jedné
 straně, potom jsem každou stuhu co nejvíce vypnula a přilepila jisymetricky
na druhé straně. Přilepeny jsou k spodnímu stupni rámečkutak,
 aby po přilepení pozadí vznikl mezi nimi prostor.

I have measured ribbons and put then in a proriate place to be glued. Gradually I have fixed ribbons, first one side, then the other to make them tight. They are glued to lower point of the frame to secure space between.



4. Když už stuhy byly připevněny, bylo třeba odměřit látku a přilepit ji,
 což bych považovala za nejobtížnější část. Protože látka byla pruhovaná, 
musela se lepit tak, aby po vypnutí nevznikly místo pruhů vlnky. 
Pak začistit a hotovo.

As ribbons were fixed to the frame it was necessarey to measure cloth, 
cut it and carefully glue it to avoid deformation of stripes. That was most difficult stage of whole process. Then cut the rests of cloth and enjoy.














6 komentářů:

  1. Čonča, kde ty na to bereš čas? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odměna za zkoušku ;) navíc to nezabralo víc jak 1- 1,5 h :P

      Vymazat
  2. Je to úžasné :)) Neměla bys nějaký stojánek na řetízky náramky a naušnice dohromady?

    OdpovědětVymazat