28.01.13

Záložky

Čtete? Pokud ano, pak určitě používáte nějakou záložku. Pokud ne, tak jí můžete potěšit někoho ve svém okolí. Já jsem žádnou do teď neměla a tak jsem vyrobila hned tři, protože mám delší dobu několik rozečtených knížek. 

Do you read? If you say yes, then you certainly own a bookmark. If you say no, then you may please somebody who reads. I haven't had any so I made straight three of them, because I read more book right now.


Návod:
Tutorial:
 1. Potřebujete: tavící pistoli, stuhu, kancelářské sponky, nůžky, nýtky na textil (použila jsem 3 velikosti - objednány za pakatel z ebaye), pokud máte tak kleště nebo cokoli jiného čím ohnete zoubky u nýtů, zapalovač.
 What you need: glue gun, ribbon, paper clips, scissors, studs (3 sizes used - from ebay), pliers or anything else to fix studs, lighter.

2.Nejdříve je třeba ze stuhy vytvořit tvar mašle - překřížením
Create a shape of bow by crossing ends of ribbon.

3.Sepnout nýtkem a následným ohnutím zoubků tak, aby stuha držela.
Pin the stud in the middle of the bow to fix the shape.

4. Poté přilepit pistolí ke sponce.
Then glue bow to paper clip.

5. V druhém případě jsem pouze provlékla stužku sponkou
In second case draw ribbor through paper clip.

6. Slepila a přehnula cca uprostřed.
Glue and bend ribbon in the middle.

7. Poté jsem připevnila 3 nýtky nad sebe.
Fix studs (I've fixed 3different sizes in a row).

8. Zastřihnout konce stuh a jemně opálit zapalovačem.
Scissor ends of ribbons and lightly burn.

Třetí záložka vznikla slepením sponky a hvězdy, kterou jsem uchovala z vánoční dekorace.
Third bookmark is made by glueing paper clip and a paper star (rest from christmas decoration).







5 komentářů:

  1. Husté Čonča, jen nevím jestli by se mi nepodařilo ji hned ztratit... :/

    OdpovědětVymazat
  2. božinku...bych přišla o nervy než bych tam tu mašličku nacpala :D ...velký obdiv ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) a buď v klidu, chvilinku mi to trvalo dostat do kýženého tvaru :D

      Vymazat
  3. Super, dělala jsem něco podobného :) Mrkni :)
    http://blueberry-pink.blogspot.cz/search/label/DIY

    OdpovědětVymazat