29.03.13

Ani beránek, ani vejce

Letošní jaro (jestli se to tak dá vůbec nazvat???) stojí za houby, co si budeme vykládat. Pokud se vám nechce nic dělat a jste bez energie, stejně jako já, pak mám pro vás výborný návrh. Beránka i barevná vejce nahradí tyhle cupcakes.
Pravda, u nás v Česku se moc velké oblibě netěší, podle mě jsou ale výbornou alternativou, pokud si chcete zjednodušit přípravy na Velikonoce.



Použila jsem recept z tohoto blogu a musím říct, že je neskutečný. Fantasticky vláčné těsto v spojení s pudinkovým krémem je opravdu balzám pro vaše chuťové buňky.
Při přípravě těchto cupcakes jsem si pár věcí malinko pozměnila. Ke zdobení jsem třeba zvolila rozdrcené pistácie, lentilky a čokoládové ozdoby (taktéž má výroba), výhodou je, že fantazii se zde meze opravdu nekladou.





 Protože nemám ráda máslové krémy, do pudinku jsem ho přidala minimálně. Když krém dobře vychladíte bude dobře držet i s menší dávkou másla, než která je v receptu. Do těsta jsem navíc přidala drobné kousky bílé čokolády.
Doporučuju také pořídit barevné košíčky na pečení, všechny barvy pohromadě udělají své.



Já jsem si tohle zdobení teda užila náramně. A co vy? Pekly jste už někdy něco podobného? Bavilo by vás takové hraní si nebo dáte přednost něčemu jednoduššímu?

7 komentářů:

  1. Mňam, mňam, MŇAM :D !! Vypadá to nádherně.

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to nádherně. Hned bych si taky dala :D

    OdpovědětVymazat
  3. Holky doporučuju, fakt si to zkuste upéct, budete nadšené stejně jako já :) těsto jsem už použila i na dortový korpus dokonce a i moje mamka (zkušená hospodyňka) byla z něj překvapená...

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, máme stejný nápad. Já už mám doma formičky na muffiny a zítra jdu péct :D
    Akorát se mi líbí to co máš nahoře, to je puding několika barev, nebo cos tam dala prosíím? :)

    OdpovědětVymazat
  5. Veru, je to puding, ale do jednoho zdobícího pytlíku dáš dvě nebo tři barvy a ony se tak hezky smíchají. Musíš je dát nějak vedle sebe jakoby, ne na sebe..

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadají luxusně.
    U nás muffiny i cupcakes letí, všichni se po nich vždy sletí, takže mám další inspiraci na zdobení :))
    O Velikonocích se však pustím do klasického beránka a čokoládových vajíček ;)

    OdpovědětVymazat