08.03.13

10 minut

Miluju dny, kdy se prostě nemusím malovat, člověk se nemusí stresovat jestli si nerozmazal řasenku nebo stíny, když si promne oko nebo se rozbrečí smíchy a je vůbec tak nějak uvolněnější. 
Proto jsem se dnes k MDŽ rozhodla, že už nadále nebudu skrývat svou pravou tvář a vyjdu s kůží na trh společně s návodem jak vyblitou pravdu mávnutím proutku změnit na obstojnější iluzi.

Ne, skutečnost je taková, že 10 minut stačí na to, aby ženská vypadala alespoň trochu jako ženská a ne jako někdo zmožený několikadenní chřipkou nebo žaludečními nevolnostmi, jak můžeme vidět na  fotografii níže.

Jednou jsme se jako ženy narodily, a je velká škoda přírozeně to nezdůraznit - v jakémkoli věku.

Možná by v tomto případě bylo lepší video, ale protože si myslím, že bych se po jeho shlédnutí cítila asi nejspíše trapně (jako po shlédnutí každého videa, kde se náhodou objevím - možná to znáte taky) , rozhodla jsem se pro fotky.






Postup:
1. Jelikož trocha barvy v obličeji ještě nikomu neuškodilo, rozhodně použijte něco co vám pleť sjednotí a zvýrazní. U mě se o to postaral jeden z BB krémů a troška korektoru naneseného pod oči a na víčka. 
2. Pokud potřebujete zvýraznit obočí, postará se o to tužka k tomu určená nebo oční stín v barvě obočí.
3. Zkoseným štětečkem dělám černým stínem linku. Vede od vnějšího koutku směrem dovnitř (zužuje  se a jde doztracena) těsně nad řasami, u vnějšího koutku ji ještě protáhnu, vykouzlí mnohem hezčí oči.
4. Nanesu zdravíčka, řasenku, lesk (obešla bych se i bez něj)
5. Vlasy rozdělím nejdříve napůl, jednotlivé poloviny ještě na tři části a natočím. Tím, že je okolo kulmy více vlasů způsobí, že vlny jsou pak měkčí a přirozenější.


Najděte 10 rozdílů.


Toto je můj návod na to, jak (jak se říká) namalovat obličej na ksicht a nestrávit před zrcadlem půl hodiny. Jaké jsou ty vaše? Malujete se vždy? Baví vás to? Nebo dáváte přednost přirozené kráse?


Vše nej k MDŽ ;)

9 komentářů:

  1. Můj proce malování spočívá většinou ledatak v použití řasenky, občas korektoru, rtěnky a tvářenky :) Takže proces ani ne na 5 minut :D

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. jo to já taky, ale většinou nevyjdu bez domalovaného obočí a řasenky...jinak nemusím nic ...jo a ještě tvářenka :)

      Vymazat
  3. Vypadáš moc hezky i nenamalovaná, u mě je to jiná, mám přirozeně světle zelenou barvu, takže bez makeupu ani ránu :D

    Check my Blog - mayafoxwithlove.blogspot.cz !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. už mě štvete :D myslím, že jsem to celé měla provést na denním světle, ať jde vidět, jak jsem vyblitá :D jinak hezký blog, už sleduji ;)

      Vymazat
  4. :D Tohle je Tvá nejrychlejší varianta?
    Já mám mnohem jednodušší: Namalovat obočí(bez něj vypadám jako mimozemšťan) a nanést tmavší pudr, hlavně na líčka a třeba i místo stínů. Jinak nic a i tak jsem se sebou do školy spokojená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo to je varianta s make-upem a s vlasama, ale jinak to mám odbyté velmi rychle taky...jak už jsem psala..hlavně obočí a řasenka :)to je základ

      Vymazat