30.06.13

Pusa sem, pusa tam, giveaway zde


Moje mdlé, bledé rty si vždy libují v záplavě barev. Střídám je různě a střídám jich několik. 

Poznáte, kolik rtěnek a lesků jsem použila na obrázcích výše? (Nenechte zmást, světlo dělá divy.)

1. Pokud si myslíte, že ano, pak připište svůj tip společně s emailovou adresou do komentářů.
2. Pokud ještě nejste, staňte se pravidelným čtenářem tohoto blogu a
máte šanci vyhrát jednu ze rtěnek dle vlastního výběru na obrázku níže.
3. Dne 15.8. zveřejním fotku se všemi výrobky, které jsem dnes použila, společně s výhercem soutěže.

Rtěnka je krémová, krásně kryje a jak se můžete přesvědčit na obrázku výše, má krásnou jasnou barvu. Ta moje vyvolená je barva č. 136.


Líbí se vám výrazně nalíčené rty? Nosíte je nebo raději dáte přednost zvýraznění očí? Nebo se nemalujete vůbec?
















19 komentářů:

  1. Milá Moniko...

    Je opravdu smutné, jak přivádíš čtenáře na svůj blog.. Hloupými pravidlya ještě přihloupější Giveaway..

    Tohle už je kolikátá GA na blogu a myslím, že to stejně ničemu nepomohlo..! Stále máš jen 60 čtěnářů..

    Ono je něco jiného získat si čtenáře zajímavými a poutavými články, než články, které jsou obšlehnuté z internetu a tvořením takových soutěží..

    Holka, já se divím, že Tě to baví!

    A ne, nejsem ten hnusný anonym co se neumí podepsat - Lucka (luciepokorna@klikni.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Lucie,
      1)proč čteš podle Tebe obšlehnuté blogy a prohlížíš si přihlouplé GA?
      2)kdyby mě to nebavilo, tak to nedělám a když Tě můj blog nebaví, tak ho nečti, to je jednoduché.
      Je to druhá GA a neuvažuju nad tím jestli mi čtenáře přivede nebo ne, protože přibývají pomalu i bez nich - pokud ale přivede budu jen ráda. GA je hlavně pro těch (podle Tebe) 'pouhých' 60 čtenářů - pro Tebe málo, ale pro mě dost.
      Nemám pocit, že bych něco kopírovala, protože to sama nemám ráda. I tak děkuji za připomínky

      Vymazat
    2. Mony,
      1) Tvůj blog jsem totiž měla - až do dnešního dne moc ráda, chodila jsem sem každej den a doufala, že zde najdu nějakou inspiraci, toco jinde neuvidím.. Bohužel, se tak nestalo

      2)Koukám, že Tě to baví..ale má to smysl? Zkus si to řííct a myslím, že odpověď najdeš lehce..:)

      Prej přibývají i bez nich..:D:D Haha, dovol, abych se opravdu zasmála..)) Pokud bys dělala GA jen pro své čtenáře, tak bys mezi podmínky neuváděla xbodů, které musí splnit..

      Přečti si nesmyslná pravidla a podmínky GA a pokud nejsi hloupá, tak pochopíš, proč sem komentář vůbec píši :))

      např. tento odkaz sdílíte skrze stránky SeeThru Closet na FB, lajknete tyto stránky či už fanouškem -----

      Lucka

      Vymazat
    3. Vím sama kolik jich za poslední dobu přibylo (i bez GA), takže se můžeš smát jak chceš.
      Pokud tu žádnou inspiraci nenajdeš jen kvůli dnešní GA, pak je mi líto, ale skutečně nevím, jak Ti s tímhle problémem pomoci... bohužel nemám v poslední době tolik času, abych stíhala všechny DIY projekty, které mám naplánované, proto taky mimo ně udržuju aktivitu těmito GA. Nikdo Tě ale přeci do něj nenutí, nikoho do GA nenutím, proto nechápu, proč se v tom tak rýpeš.
      Stát se pravidelným čtenářem, lajknout stránku na FB a sdílet odkaz není přece žádná katastrofa (pokud chceš něco získat). Já věřím, že je spousta lidí, kterým by se třeba mohl tento blog líbit a pomocí sdílení ostatními čtenáři ho mohou najít.
      Pokud se nechceš GA účastnit, nechej komentář, zda-li nosíš rtěnky nebo jestli se Ti třeba nějaká líbí, nebo jakoukoli jinou zkušenost s tímto a je to.

      Vymazat
    4. já osobně každý blog s giveaway, kde je poviné lajknout FB a kde je milion dalších povinných věcí co splnit, zavírám a nezúčastňuju se
      nechci mít přes 300 blogů na FB, face mám kvůli kamarádům a ne kvůli aktualizacím blogerek... od toho jsou blogy samotný..nikdy se blogy na facebook dostat neměly.. :D

      Vymazat
    5. ANo, pravda, já už jsem na podobné blogy taky zanevřela ..bohužel..ale když se musí splnit trilión věcí, kvůli jednomu krému, rtěnce apod.. to mi příjde docela moc ..

      Sdílím stejný názor s oběma Luckama, nezlob se

      Vymazat
    6. Tak tohle vážně nechápu. Myslím, že Monča nemá v pravidelech soutěže milión věcí, které musí být splněny, aby se člověk mohl zúčatnit, takže nevím, proč to tady řešíte. A jak říká. Pokud se nechcete zúčastnit soutěže, tak vás nikdo nenutí.

      Vymazat
  2. Co je to tady za slet čarodějnic :D

    Já se Giveaway zúčastňuju pro tu radost z čekání a čistou hravost... Když nechci splňovat podmínky, nechám to těm, kteří tu chuť mají, a neplivu jedovatý sliny okolo...

    Nenech se odradit...

    Já teda tipuju: 4 produkty
    asarova@email.cz

    a chci vyhrát....hmmmm....130 říkal snoubenec :D

    OdpovědětVymazat
  3. tipuji 5 produktů. A líbila by se mi 136 nebo 138 :-)

    veronika.86@hotmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Tipuju 4 odstíny. Líbila by se 118 :)
    jogurt.12393@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Tipuji 4 produkty! :)
    eliota@centrum.cz
    Sleduji jako El. :)
    A líbil by se mi odstín 131. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ja si myslím, že si použila 4 produkty.. Dúfam, že ma moje oči neklamú, no.. :D

    sueandcolours@gmail.com

    V prípade výhry by som si vybrala odtieň 131 alebo 138, neviem sa rozhodnúť :D

    S pozdravom Zuzana Stanko
    www.sueandcolours.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. tři produkty..? Jinak mně se nejvíc líbí asi odstín 131
    Jinak výrazně nalíčené rty se mi moc líbí, ale je fakt, že je to děsně nepraktické. Pořád se kontrolovat a po každé sváče se přemalovávat...
    Dimtoval@gmail.com a sleduji jako Luci Dimtová

    OdpovědětVymazat
  8. Podle mě jsi použila 5 odstínů.
    denisa.hartmannova@email.cz
    V případě výhry bych si vybrala odstín 138.
    Já nalíčené rty nosím ráda, ale pokud bych si měla vybrat, jestli rty nebo oči, tak zvolím oči:)

    OdpovědětVymazat
  9. Já myslím, že jsi použila tři produkty:)
    vav.ran@seznam.cz
    nejvíc se i líbí barva 131

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, myslím (doufám), že to byly 4 odstíny:)
    kachenqa.h@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Řekla bych že 4.
    Nejvíc se mi líbí 127 nebo 130.
    ravenaiko@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. 4 produkty, :)) necumslonesmrdiis@seznam.cz

    odstín 136

    OdpovědětVymazat