25.06.13

Highwaisted

Nic nového pod sluncem, nebudu první ani poslední. Highwaisted - tedy 's vysokým pasem' kraťasy už seženete všude. A ač je někteří jistě nesnáší, vsadím se, že za rok, dva se budou nosit běžně. Ti, kteří si je společně s přílivem krátkých triček oblíbili už teď je buď nakupují, či je vyrábí po domácku. Sama jsem se samozřejmě, vzhledem k zásobě starých hader, rozhodla pro druhou variantu.

Obrázky níže vám mohou být inspirací jak můžou vypadat či být nošeny právě ty vaše. Jak se tato móda zamlouvá vám? Nosíte, budete nosit podobné kraťasy tuhle sezónu nebo je naopak máte za propadák?

Zdroj:google.com


Je to celkem jednoduché až do chvíle, kdy se rozhodnete vytvořit bílé ošoupání. Vezmete staré rifle, ustřihnete je. Poté doporučuji obléct, poznačit jak chcete mít nohavičky dlouhé/krátké. Je jedno čím poznačíte - já jsem měla krejčovskou křídu.

Zadní část nohavic by měla být delší než přední část, pak je třeba vytvořit šikovný přechod mezi těmito částmi. To vše ještě není tak těžké, jako zbytek procesu, jak už jsem avizovala na začátku.


 Ošoupání nohaviček jsem udělala smirkovým papírem (dále jen šmirgl), chce to ale nervy a najít si v tom systém. Riflovina je tkaná tak, že bílá vlákna (ta jsou vodorovně) jsou pokryta těmi modrými. Je dobré nejprve lehce poškodit právě ta modrá vlákna (buď kancelářskou řezačkou nebo šmirglem). Jakmile uvidíte první bílé nitky, snažte se např. manikúrními nůžkami odstraňovat modré zbytky látky, tak abyste je odkryli úplně. Nejvíce se mi osvědčily právě nůžky, jsou přesné a netrhají modré nitky.

Až budete mít došoupáno je jen na vás čím a zda vůbec dílo dozdobíte. Možností je spousta - krajky, odbarvování, barvení, nýtky..




Celé to nakonec dopadlo uspokojivě, myslím ale, že nohavičky zepředu ještě zkrátím, uvidíme. Ke zdobení jsem použila krajkovou aplikaci ze starého trika.





4 komentáře:

  1. Mně se hrozně líbí. Mám doma džíny, ze kterých je plánuji udělat. Tobě se moc povedly. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jinak přeju hodně zdaru, uvidíš sama jak dobře se Ti budou dělat :)a budeš zdobit?

      Vymazat
  2. Krásně sis je upravila, vypadají super. Já mám taky jedny doma s vyšším pasem a jsou to moje oblíbené. Řekla bych, že dělají hezkou postavu. Tričko zastrčím dovnitř, trochu ho povytáhnu a je to super.

    OdpovědětVymazat
  3. čtu teprve druhý článek, ale horzně se mi tvůj blog líbí :) . . jinak high waisted shorts uplně miluju, vyrábím je i kupuju . . a jak už jsi psala. . ma je v oblibě s ktátkým topem :)
    kdybys měla chut, tak koukni i na muj novy blog http://missdionnel.blogspot.cz/2013/08/1-diy.html

    OdpovědětVymazat