12.05.13

TOP 5

Pokud zvažujete koupi plážové tašky stejně jako já, dávejte pozor. Posledně jsem při pokusu jednu vybrat odešla s novým párem bot. Bez tašky. Žádná mě prostě nezaujala, tak jsem se rozhodla probrouzdat vody internetu. Zde je mých top 5 na letošní sezónu.






1. Neon jede. Je krásná, jednoduchá, dokonce i praktická - hlavně díky materiálu. Jen tak vám v ní něco nepromokne. Nicméně malinko by mi vadilo, že je průhledná. Obyčejně mám v kabelkách totiž docela bordel. Co vy? Udržujete své kabelky v čistotě?




















 2. Nesmrtelná ''navy''. Tmavomodrá s bílou je evergreen. Myslím, že s touto kombinací barev nelze šlápnout vedle. Líbí se mi hnědé i zlaté detaily. Válet ale bílou barvu po pláži není naprosto ideální, co myslíte?






3. Přírodní. Slaměná kabela s detaily z pravé kůže značky Tory Burch je velmi krásnou ukázkou mé představy o téměř ideální plážové tašce. Elegantní, neutrální, jednoduchá. Má to však jeden háček a tím je cenovka - něco přes čtyři tisíce českých korun.


















4. Neon podruhé. Opět bych mohla použít všechna
slova, která jsem už použila v popiscích ostatních kabel. Kabelka očividně ctí heslo 'v jednoduchosti je krása'. Kombinace neonové žluti s přírodním materiálem je velmi neotřelá. Nepůsobí lacině.
Prozatím u mě vede.













5. Ve vlnách. Fotopotisky jsou jasným hitem letošní sezóny. Nevyhnula se jim ani značka Roxy. Světlá barva pro mě opět trošku nešťastná, ale celkově se mi kabelka velmi líbí, takže bych to zvládla překousnout. Působí velmi jemně a měděné srdíčko skvěle ladí jak k hnědým detailům tak i k barvám západu slunce. No není krásná?













Jsem velmi nerozhodný člověk a tak mi prosím poraďte, kterou byste braly vy?

10 komentářů:

  1. Skvělý výběr! Líbí se mi všechny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. haha, tak to je rada nade všechno Peťo :D

      Vymazat
    2. Vůbec jsem Ti nepomohla..ale aspoň už vím, proč si nemůžeš vybrat :D:D

      Vymazat
  2. ta první neonka je úplně super, ale asi by mi vadilo, že je průhledná, nechtěla bych aby všichni viděli co nosím v kabelce, hlavně ne zloděj :)) ale na pláž si myslím že super :)

    OdpovědětVymazat
  3. U 1) je opravdu nepraktické, že je průhledná. Zvlášť, když si na koupačku někdy nosíš i spodní prádlo na převlečení a furt si ji uklízet...
    U 2) si myslím, že to s tím válením bílé po zemi nebude až tak horké - jelikož i kdyby se to trošku ušpinilo, díky modrým proužkům to nebude až taková katastrofa - navíc jak si psala, todle je stará dobrá klasika a půjde ke všemu :).
    3) - myslím si, že pokud je tvoje představa slaměnná taška, po malém hledání určitě najdeš nějakou za přijatelnější cenu ;).
    4) Já moc na neon nejsem, ale tahle je opravdu krásná a nedivím se, že je to favoritka!
    5) Jako plážovka dle mého absolutně nepraktická a řekla bych, že z tvojí pětice patří k těm slabším!

    Být tebou tak se rozhodnu asi mezi námořníkem a 4 :).

    Ale jelikož člověk nezná tvůj vkus jde to těžko soudit :). Tak snad dobře vybereš a nepřebereš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. právě že mě přijde zas nejslabší ta námořnická :) je to fakt komplikované :D ten fotopotisk je boží...

      Vymazat
    2. Říkám je to o daném vkusu :D, mně se ta poslední zase líbí nejméně :D. Nejlepší bude postupně vyřazovat a nebo osvědčený systém Pro a Proti :D. Jinou cestu nevidím :D

      Vymazat
  4. Ta poslední je moje jasná favoritka:))

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. ako to nakoniec dopadlo? :)

    ja by som brala namornicku alebo tu poslednu....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nakonec to dopadlo tak, že do hry vstoupila 6. adeptka a stala se vítězkou, až ji budu mít doma, ukážu :)

      Vymazat