02.05.13

Brabůrkové brambory

Tenhle nápad jsem musela vyzkoušet jakmile jsem ho uviděla. Brambora nařezaná na teňoučké plátky, ale nedořezaná dokonce vypadá na talíři skvěle. Samostatně i jako přílohu ji ocení každý, kdo si potrpí na vzhled jídla, které podává nebo konzumuje.





















Postup:
1. Potřebujete: brambory, česnek, máslo, olivový olej, sůl

2. Brambory omyjte, osušte a nadělejte do každé velmi tenké zářezy (tzn. že zářez nedokončíte, ale zastavíte se tak, aby brambora držela pohromadě)

3. Na každou bramboru dejte kousek másla, posolte, zakápněte olivovým olejem.

4. Vložte do rozehřáté trouby - cca. 170°C, na 20 - 25 min.

5. Ke konci pečení přidejte nasekaný česnek - pokud byste ho dali ihned na začátku, riskujete že se spálí a zhořkne stejně jako mě.








































Myslím, že by vůbec nemusely být špatné také na víně nebo s bylinkami jako je čerstvý tymián nebo oregano.

Co myslíte? Nesbíhají se vám sliny?





7 komentářů:

  1. Sbíhají :), díky detoxu jsem brambory už měsíc neměla a tento recept je výborný začátek :))

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam! Škoda, že už mám na zítra oběd připravený :)
    Verča z Blueberry Pink

    OdpovědětVymazat
  3. to si piš že sbíhají! :) někdy ozkouším, vypadá to perfektně

    OdpovědětVymazat
  4. mňam mňam! tohle budu muset zkusit :)

    OdpovědětVymazat
  5. tyjo!! to vypadá luxusně, budu to muset co nejdříve vyzkoušet, třeba hned zítra :)

    OdpovědětVymazat