20.08.13

Vidí takhle opilci?

Na tenhle postup jsem si vzpomněla nedávno. Dělali jsme ho asi ve třetí třídě a mě to hrozně bavilo. Chtěla jsem si osvěžit paměť, ale záhy mě zklamala tiskárna, když nechtěla tisknout barevně. A tak tento můj projekt nedopadl vlastně úplně dle mých představ.

Původní obrázek je od malířky Claire Fletcher, je jednoduchý a celkově se mi líbí a tak jsem si myslela, že pro rozstříhání a opětovné skládání bude ideální. Omyl! Po sabotáži ze strany tiskárny jsem ho bohužel vytiskla pouze černobíle a ten už tak úchvatný nebyl. 

Pak mě napadlo ještě, zpracovat tenhle nápad na PC, na to však, co si budeme nalhávat, nejsem dostatečně vzdělaná co se práce s podobnými programy týče a tak jsem jej rychle zavrhla a nakonec jsem přece jen dala přednost nůžkám, lepidlu, ohnutým zádům a černobílé barvě, abych vám mohla dát inspirace jak se vyblbnout s nůžkami. 

Proč to dělat? Třeba budete někdy potřebovat udělat originální přání či obrázek do rámečku a právě tahle technika s vhodným obrázkem, šikovnými rukami a spoustou trpělivosti může být dobrým nápadem.

Jak na to?

1. Potřebujete: 2 totožné obrázky - nejlépe na tvrdém papíru (pokud je máte na klasickém kancelářském, opatřete si podklad z tvrdého papíru, pravítko, tužku, nůžky, lepidlo.
2. Každý obrázek si rozdělte na pruhy o stejné šířce (já jsem počet mm dělila tak, aby mi vyšlo celé číslo, což byla šířka jednoho pruhu).
3. Opatrně nastříhejte oba dva obrázky na jednotlivé proužky.





4. Jednotlivé proužky z obou obrázků lepte pod sebe. To znamená že pod sebe nalepíte první proužek z obou obrázků, druhý proužek z obou atd.








Tipy: 
  • Tato technika by nemusela být marná při prostřídání proužků černobílého a barevného obrázku.
  • Dále mě napadlo obrázky poskládat obráceně, tedy jeden lodí dolů a druhů lodí nahoru.
  • Dopoučuji použít obrázky s tvrdším papírem, budou se lépe lepit, nebudou dělat mezírky jako mě ty moje tenké.


















Tak co? Vidíte takhle, když se opijete?

1 komentář:

  1. jééé to jsme dělali na základce!! díky za připomenutí, asi si někdy sednu a zblbnu si :D

    OdpovědětVymazat