27.08.13

Konec léta

google.com


Léto je opět nenávratně pryč. Vím, že předbíhám. Ale pro mě už je oficiálně ukončené a teď mě čekají pouze povinnosti. To moje bylo úžasné - ve znamení festivalů, koupání, zábavy i práce, ale užila jsem si ho vskutku naplno a teď přichází pevný režim a čas na plánované projekty - jak na blog tak i mimo něj.

Doufám, že najdu i čas na cvičení, které jsem začala zanedbávat ještě v červnu a taky čas na malování, na které jsem od vánoc nesáhla a třeba i na italštinu - uvidíme.

Každopádně studenější počasí, teplejší oblečení, čaje s medem a teplo krbu - to jsou momentálně věci, na které se prostě těším.
Mám to tak každý rok, s každým obdobím a vlastně skoro se vším, co mě obklopuje. Je pravda, že to máme vždy takové, jaké si to uděláme a proto se raduju z blbin.
Máte to taky tak, radujete se z maličkostí ? Z jaké maličkosti jste se naposledy zaradovali?


google.com









6 komentářů:

  1. Dnes sem si uvědomila, že se taky těším na podzim. Nejvíc na teplé svetry a procházky. :)

    http://www.doubleexplosion.com/ceho-se-po-lete-zbavit-a-co-naopak-vyuzit-i-na-podzim/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo! a nej na těch procházkách je návrat domů a horká vana :)

      Vymazat
  2. pěkné fotky :)) léto by mělo trvat 10měsíců a ty 2 bejt zima.. :/

    Zúčastni se u mě na blogu giveaway :) !

    OdpovědětVymazat
  3. ja som tiez skor letofil, aj ked prave toto jedno som vdaka praci nestihla v podstate ani zaregistrovat...co uz, snad to buduce mi plany vyjdu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Když mi včera mrzly nohy a po dlouhé době jsem si udělala čaj, došlo mi, že léto už je vážně pryč :) ale přesně jak říkáš, i když mi teď začnou povinnosti a stres, je potřeba se radovat z maličkostí.
    Mě třeba včera potěšil ten pocit, když jsem došla vyzmrzaná z venku, dala si horkou sprchu, uvařila čaj, zababušila se do peřin a pustila si s přítelem FRIENDS.

    Audrey's visual diary

    OdpovědětVymazat