19.06.13

Autolak vs. vaše šperkovnice




Golfový míček připomínající věc nemá s golfem nic společného. Jde jen o menší úpravu kdysi zlatého (mého velmi oblíbeného) náramku z Camaieu.

Pokud jste fanoušek zlatých módních doplňku stejně jako já, pak určitě znáte ten problém, kdy se vám  po častém nošení objeví první růžové ošoupání. Dva roky se zde prostě podepsaly a ačkoli jsem nebyla nikdy odvařená z bílé barvy, rozhodla jsem se ji použít a přeměnit tak zdánlivě nenositelný kus kovu na jeho lepší verzi.




Musíte uznat, že takhle už se holt nosit nedal.







































Bílou jsem vybrala nejen proto, že se dobře kombinuje (se stříbrem i zlatem), ale taky proto, že kdyby po čase omrzel, snadno ji nahradím jinou barvou.



Tady snad ani nemá cenu rozepisovat postup do bodů. Kupte prostě akrylový sprej libovolné barvy, umístěte předmět tak, aby se dal pohodlně obarvit ze všech stran a obarvěte.

Já jsem náramek navlékla na lopatu (tedy to její madlo) a nechala zaschnout venku.
























Tak co vy? Nosíte zlaté doplňky? Šoupou se vám taky tak?

6 komentářů:

  1. To je dobré! Možná zkusím přelakovat své prsteny... Pak dej vědět, jak dlouho lak vydrží! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo chystám se ještě na další nepoužitelné kousky:) měl by vydržet dlouho, když už je to autolak..doufám teda :D

      Vymazat
    2. Tak snad jo, někde mám už strašně dlouho plechovku stříbrného laku, kterou bych ráda nějak využila... :D

      Vymazat
  2. Moc dobrý nápad a o dost jsi ho vylepšila:)

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. super tip, jenom nemám žádný náramek, který bych takto mohla upravit :D
    http://until-the-sun-comes-up.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat