07.04.13

Květ do vlasů

Nedávno se někde doma objevilo staré síťkované tričko. Lámala jsem si hlavu co s ním, protože mi ho opět bylo líto vyhodit. Pak jsem si všimla ručně dělaného látkového květu, které jsem dostala od kamarádky na narozeniny. Udělala jsem tedy ze síťky podobný a připevnila jej ke gumičce... a jaro může začít.



































1. Budete potřebovat: kus látky (staré tričko či jiný kus oblečení), jehlu a nit, nůžky, gumičku a tavicí pistoli, kterou můžete vyhrát tady.







2. Nastříhejte z látky několik koleček a složte je na čtvrtky, poté přišijte špičky každé čtvrtky ke středu jednoho celého kolečka.

3. Až bude květ sešitý, přivažte ho nití ke kovové spojce na gumičce, poté naneste silikon, připlácněte jiným kouskem látky.




Další superjednoduchý návod, který vám udělá spoustu parády i s broží nebo na čelence. Líbí se vám?





4 komentáře:

  1. Moc pěkný nápad. Návod na tuhle kytičku jsem už párkrát viděla. A použila jsi skvělou látku, vypadá to opravdu dobře. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super DIY, moc se ti to povedlo:)

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. krásne DIY! milujem kvietky vo vlasoch!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat